Přejít k obsahu
  • Kontakt
  • Ke stažení
  • Place for everybody z.s.
P4E Sandplay
  • 1. Úvod
  • 2. Stáří
    • 2. Stáří
    • 2.1. Vývojový úkol stáří
    • 2.2. Změny ve stáří
    • 2.3. Potřeby ve stáří
  • 3. Demence ve stáří
    • 3. Demence ve stáří
    • 3.1. Typy demence
    • 3.2. Stadia demence dle Naomi Feilové
  • 4. Péče o seniory s demencí
    • 4. Péče o seniory s demencí
    • 4.1. Farmakologická a nefarmakologická terapie demence
    • 4.2. Cíle nefarmakologické léčby demencí – cíle sociální práce s klientem s demencí
  • 5. Sandplay a práce se symboly
    • 5.1. Sandplay a práce se symboly v terapeutickém kontextu
    • 5.2. Sandplay jako aktivizační technika pro seniory s demencí
  • 6. Reminiscenční terapie a její propojení se sandplay aktivizací
  • 7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
    • 7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
    • 7.1. Zdroje a principy metody validace
    • 7.2. Postup přípravy validační terapie
    • 7.3. Vybrané techniky validační terapie
  • 8. Sandplay v sociální práci
  • 9. Sociální pracovník, jeho kompetence a dovednosti
  • 10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
    • 10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
    • 10.1. Metafora ledovce podle Virginie Satirové
    • 10.2. Sebezáchovné pozice podle Virginie Satirové
    • 10.3. Komunikační pozice ve stresu
    • 10.4. Strategie zvládání procesu stárnutí
  • 11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
    • 11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
    • 11.1. Místnost a podmínky prostředí pro práci se symboly a pískovištěm
    • 11.2. Pískoviště a druhy písků
    • 11.3. Alternativa pískoviště k lůžku
    • 11.4. Symboly pro práci s pískovištěm
    • 11.5. Sbírka základních symbolů pro práci na pískovišti
    • 11.6. Způsoby získání symbolů do pískoviště
    • 11.7. Asociační karty některých životních etap a důležitých životních oblastí
  • 12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
    • 12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
    • 12.1. Základní prvky integrativní sandplay aktivizace
    • 12.2. Pozvání klienta na pískoviště, práce rukou v písku
    • 12.3. Příklady jednoduchých aktivit seznámení seniorů s pískovištěm a symboly
    • 12.4. Postup v individuální práci s klientem bez zadání tématu
  • 13. Postup práce s asociačními kartami
    • 13. Postup práce s asociačními kartami
    • 13.1. Životní událost – NAROZENÍ
    • 13.2. Životní událost – DĚTSTVÍ
    • 13.3. Životní událost – ŠKOLNÍ LÉTA
    • 13.4. Životní událost – ZÁJMY, ZÁLIBY A KONÍČKY
    • 13.5. Životní událost – PUBERTA/ DOSPÍVÁNÍ
    • 13.6. Životní událost – DOSPĚLOST
    • 13.7. Životní událost – SVATBA
    • 13.8. Životní událost – RODINA, KTEROU JSEM ZALOŽIL
    • 13.9. Životní událost – MOJE SNY A PŘÁNÍ
    • 13.10. Životní událost – MOJE NESPLNĚNÉ SNY
    • 13.11. Životní událost – ROZCHODY V MÉM ŽIVOTĚ
    • 13.12. Životní událost – MOJE STÁŘÍ
    • 13.13. Životní událost – SPIRITUALITA
    • 13.14. Životní událost – MOJE UMÍRÁNÍ A SMRT
    • 13.15. Životní událost – MOJE ŽIVOTNÍ KŘIŽOVATKY A DŮLEŽITÁ ROZHODNUTÍ
  • 14. Zadání práce na pískovišti
    • 14. Zadání práce na pískovišti
    • 14.1. Univerzální zadání práce na pískovišti
    • 14.2. Práce s rodinou v pískovišti
  • 15. Použitá literatura
  • 16. Přílohy
    • 16. Přílohy
    • 16.1. Kazuistiky
    • 16.2. Praktické ukázky použití symbolů v pískovišti
    • 16.3. Ukázka dalších tištěných symbolů
Nabídka Zavřít
Toggle the button to expand or collapse the Menu
  • 1. Úvod
  • 2. Stáří
    • 2. Stáří
    • 2.1. Vývojový úkol stáří
    • 2.2. Změny ve stáří
    • 2.3. Potřeby ve stáří
  • 3. Demence ve stáří
    • 3. Demence ve stáří
    • 3.1. Typy demence
    • 3.2. Stadia demence dle Naomi Feilové
  • 4. Péče o seniory s demencí
    • 4. Péče o seniory s demencí
    • 4.1. Farmakologická a nefarmakologická terapie demence
    • 4.2. Cíle nefarmakologické léčby demencí – cíle sociální práce s klientem s demencí
  • 5. Sandplay a práce se symboly
    • 5.1. Sandplay a práce se symboly v terapeutickém kontextu
    • 5.2. Sandplay jako aktivizační technika pro seniory s demencí
  • 6. Reminiscenční terapie a její propojení se sandplay aktivizací
  • 7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
    • 7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
    • 7.1. Zdroje a principy metody validace
    • 7.2. Postup přípravy validační terapie
    • 7.3. Vybrané techniky validační terapie
  • 8. Sandplay v sociální práci
  • 9. Sociální pracovník, jeho kompetence a dovednosti
  • 10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
    • 10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
    • 10.1. Metafora ledovce podle Virginie Satirové
    • 10.2. Sebezáchovné pozice podle Virginie Satirové
    • 10.3. Komunikační pozice ve stresu
    • 10.4. Strategie zvládání procesu stárnutí
  • 11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
    • 11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
    • 11.1. Místnost a podmínky prostředí pro práci se symboly a pískovištěm
    • 11.2. Pískoviště a druhy písků
    • 11.3. Alternativa pískoviště k lůžku
    • 11.4. Symboly pro práci s pískovištěm
    • 11.5. Sbírka základních symbolů pro práci na pískovišti
    • 11.6. Způsoby získání symbolů do pískoviště
    • 11.7. Asociační karty některých životních etap a důležitých životních oblastí
  • 12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
    • 12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
    • 12.1. Základní prvky integrativní sandplay aktivizace
    • 12.2. Pozvání klienta na pískoviště, práce rukou v písku
    • 12.3. Příklady jednoduchých aktivit seznámení seniorů s pískovištěm a symboly
    • 12.4. Postup v individuální práci s klientem bez zadání tématu
  • 13. Postup práce s asociačními kartami
    • 13. Postup práce s asociačními kartami
    • 13.1. Životní událost – NAROZENÍ
    • 13.2. Životní událost – DĚTSTVÍ
    • 13.3. Životní událost – ŠKOLNÍ LÉTA
    • 13.4. Životní událost – ZÁJMY, ZÁLIBY A KONÍČKY
    • 13.5. Životní událost – PUBERTA/ DOSPÍVÁNÍ
    • 13.6. Životní událost – DOSPĚLOST
    • 13.7. Životní událost – SVATBA
    • 13.8. Životní událost – RODINA, KTEROU JSEM ZALOŽIL
    • 13.9. Životní událost – MOJE SNY A PŘÁNÍ
    • 13.10. Životní událost – MOJE NESPLNĚNÉ SNY
    • 13.11. Životní událost – ROZCHODY V MÉM ŽIVOTĚ
    • 13.12. Životní událost – MOJE STÁŘÍ
    • 13.13. Životní událost – SPIRITUALITA
    • 13.14. Životní událost – MOJE UMÍRÁNÍ A SMRT
    • 13.15. Životní událost – MOJE ŽIVOTNÍ KŘIŽOVATKY A DŮLEŽITÁ ROZHODNUTÍ
  • 14. Zadání práce na pískovišti
    • 14. Zadání práce na pískovišti
    • 14.1. Univerzální zadání práce na pískovišti
    • 14.2. Práce s rodinou v pískovišti
  • 15. Použitá literatura
  • 16. Přílohy
    • 16. Přílohy
    • 16.1. Kazuistiky
    • 16.2. Praktické ukázky použití symbolů v pískovišti
    • 16.3. Ukázka dalších tištěných symbolů
  • Kontakt
  • Ke stažení
  • Place for everybody z.s.

16.3. Ukázka dalších tištěných symbolů

  1. Úvod>
  2. 16. Přílohy>
  3. 16.3. Ukázka dalších tištěných symbolů
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
P4E_reminiscence_obrazky
pdf ke stažení

<< 16.2. Praktické ukázky použití symbolů v pískovišti
logo_OPZ_barevne_CZE

Metodika vznikla v rámci projektu Využití prvků metody sandplay při vedení rozhovoru se seniory, sandplay jako podpora procesů validace (metoda komunikace) a reminiscence,
reg. č. cz.03.2.63/0.0/0.0/19_098/0015263

Place for everybody z.s.

IČO: 08153728
Sídlo: Vlkoš 56, 696 41 Vlkoš u Kyjova
Tel.: +420 / 777 100 745
E-mail: info@placeforeverybody.cz
www.placeforeverybody.cz
Datová schránka: v578hxk
Bankovní spojení: č. ú. 2801671225/2010 (FIO a.s.)

Copyright 2024 - Place for everybody z.s.