Přejít k obsahu
Kontakt
Ke stažení
Place for everybody z.s.
1. Úvod
2. Stáří
2. Stáří
2.1. Vývojový úkol stáří
2.2. Změny ve stáří
2.3. Potřeby ve stáří
3. Demence ve stáří
3. Demence ve stáří
3.1. Typy demence
3.2. Stadia demence dle Naomi Feilové
4. Péče o seniory s demencí
4. Péče o seniory s demencí
4.1. Farmakologická a nefarmakologická terapie demence
4.2. Cíle nefarmakologické léčby demencí – cíle sociální práce s klientem s demencí
5. Sandplay a práce se symboly
5.1. Sandplay a práce se symboly v terapeutickém kontextu
5.2. Sandplay jako aktivizační technika pro seniory s demencí
6. Reminiscenční terapie a její propojení se sandplay aktivizací
7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
7.1. Zdroje a principy metody validace
7.2. Postup přípravy validační terapie
7.3. Vybrané techniky validační terapie
8. Sandplay v sociální práci
9. Sociální pracovník, jeho kompetence a dovednosti
10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
10.1. Metafora ledovce podle Virginie Satirové
10.2. Sebezáchovné pozice podle Virginie Satirové
10.3. Komunikační pozice ve stresu
10.4. Strategie zvládání procesu stárnutí
11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
11.1. Místnost a podmínky prostředí pro práci se symboly a pískovištěm
11.2. Pískoviště a druhy písků
11.3. Alternativa pískoviště k lůžku
11.4. Symboly pro práci s pískovištěm
11.5. Sbírka základních symbolů pro práci na pískovišti
11.6. Způsoby získání symbolů do pískoviště
11.7. Asociační karty některých životních etap a důležitých životních oblastí
12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
12.1. Základní prvky integrativní sandplay aktivizace
12.2. Pozvání klienta na pískoviště, práce rukou v písku
12.3. Příklady jednoduchých aktivit seznámení seniorů s pískovištěm a symboly
12.4. Postup v individuální práci s klientem bez zadání tématu
13. Postup práce s asociačními kartami
13. Postup práce s asociačními kartami
13.1. Životní událost – NAROZENÍ
13.2. Životní událost – DĚTSTVÍ
13.3. Životní událost – ŠKOLNÍ LÉTA
13.4. Životní událost – ZÁJMY, ZÁLIBY A KONÍČKY
13.5. Životní událost – PUBERTA/ DOSPÍVÁNÍ
13.6. Životní událost – DOSPĚLOST
13.7. Životní událost – SVATBA
13.8. Životní událost – RODINA, KTEROU JSEM ZALOŽIL
13.9. Životní událost – MOJE SNY A PŘÁNÍ
13.10. Životní událost – MOJE NESPLNĚNÉ SNY
13.11. Životní událost – ROZCHODY V MÉM ŽIVOTĚ
13.12. Životní událost – MOJE STÁŘÍ
13.13. Životní událost – SPIRITUALITA
13.14. Životní událost – MOJE UMÍRÁNÍ A SMRT
13.15. Životní událost – MOJE ŽIVOTNÍ KŘIŽOVATKY A DŮLEŽITÁ ROZHODNUTÍ
14. Zadání práce na pískovišti
14. Zadání práce na pískovišti
14.1. Univerzální zadání práce na pískovišti
14.2. Práce s rodinou v pískovišti
15. Použitá literatura
16. Přílohy
16. Přílohy
16.1. Kazuistiky
16.2. Praktické ukázky použití symbolů v pískovišti
16.3. Ukázka dalších tištěných symbolů
Vyhledávání...
Odeslat hledání
Nabídka
Zavřít
Toggle the button to expand or collapse the Menu
1. Úvod
2. Stáří
2. Stáří
2.1. Vývojový úkol stáří
2.2. Změny ve stáří
2.3. Potřeby ve stáří
3. Demence ve stáří
3. Demence ve stáří
3.1. Typy demence
3.2. Stadia demence dle Naomi Feilové
4. Péče o seniory s demencí
4. Péče o seniory s demencí
4.1. Farmakologická a nefarmakologická terapie demence
4.2. Cíle nefarmakologické léčby demencí – cíle sociální práce s klientem s demencí
5. Sandplay a práce se symboly
5.1. Sandplay a práce se symboly v terapeutickém kontextu
5.2. Sandplay jako aktivizační technika pro seniory s demencí
6. Reminiscenční terapie a její propojení se sandplay aktivizací
7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
7. Validace podle Naomi Feilové v kostce
7.1. Zdroje a principy metody validace
7.2. Postup přípravy validační terapie
7.3. Vybrané techniky validační terapie
8. Sandplay v sociální práci
9. Sociální pracovník, jeho kompetence a dovednosti
10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
10. Využití intrapsychického modelu „Metafora ledovce”
10.1. Metafora ledovce podle Virginie Satirové
10.2. Sebezáchovné pozice podle Virginie Satirové
10.3. Komunikační pozice ve stresu
10.4. Strategie zvládání procesu stárnutí
11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
11. Vybavení pro Sandplay/Sandtray
11.1. Místnost a podmínky prostředí pro práci se symboly a pískovištěm
11.2. Pískoviště a druhy písků
11.3. Alternativa pískoviště k lůžku
11.4. Symboly pro práci s pískovištěm
11.5. Sbírka základních symbolů pro práci na pískovišti
11.6. Způsoby získání symbolů do pískoviště
11.7. Asociační karty některých životních etap a důležitých životních oblastí
12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
12. Začínáme pracovat s pískovištěm a symboly
12.1. Základní prvky integrativní sandplay aktivizace
12.2. Pozvání klienta na pískoviště, práce rukou v písku
12.3. Příklady jednoduchých aktivit seznámení seniorů s pískovištěm a symboly
12.4. Postup v individuální práci s klientem bez zadání tématu
13. Postup práce s asociačními kartami
13. Postup práce s asociačními kartami
13.1. Životní událost – NAROZENÍ
13.2. Životní událost – DĚTSTVÍ
13.3. Životní událost – ŠKOLNÍ LÉTA
13.4. Životní událost – ZÁJMY, ZÁLIBY A KONÍČKY
13.5. Životní událost – PUBERTA/ DOSPÍVÁNÍ
13.6. Životní událost – DOSPĚLOST
13.7. Životní událost – SVATBA
13.8. Životní událost – RODINA, KTEROU JSEM ZALOŽIL
13.9. Životní událost – MOJE SNY A PŘÁNÍ
13.10. Životní událost – MOJE NESPLNĚNÉ SNY
13.11. Životní událost – ROZCHODY V MÉM ŽIVOTĚ
13.12. Životní událost – MOJE STÁŘÍ
13.13. Životní událost – SPIRITUALITA
13.14. Životní událost – MOJE UMÍRÁNÍ A SMRT
13.15. Životní událost – MOJE ŽIVOTNÍ KŘIŽOVATKY A DŮLEŽITÁ ROZHODNUTÍ
14. Zadání práce na pískovišti
14. Zadání práce na pískovišti
14.1. Univerzální zadání práce na pískovišti
14.2. Práce s rodinou v pískovišti
15. Použitá literatura
16. Přílohy
16. Přílohy
16.1. Kazuistiky
16.2. Praktické ukázky použití symbolů v pískovišti
16.3. Ukázka dalších tištěných symbolů
Kontakt
Ke stažení
Place for everybody z.s.
16.2. Praktické ukázky použití symbolů v pískovišti
Úvod
>
16. Přílohy
>
16.2. Praktické ukázky použití symbolů v pískovišti
<< 16.1. Kazuistiky
16.3. Ukázka dalších tištěných symbolů >>